Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette er første sak jeg har hatt med selskapet og er svært fornøyd.
Har ikke benyttet meg så mye av forsikringen men er svært fornøyd når jeg/ vi har hatt behov
God og raskt saksbehandling. Litt uklar forklaring da jeg ringte å meldte saken.
Tok kontakt med Fremtind for å høre om de kunne redusere forsikringssummen noe etter endel oppgraderinger i huset, som nytt bad, sikringsskap med overspenningsvern, brannslange, fjernet brannfarlige elementer osv. Ble kontant avslått på dette. Eneste de kunne gi meg noe på var om jeg var tilsluttet et alarmselskap. Veldig dårlig.
Hvorfor betaler en på dyre forsikringer? De få gangene en trenger hjelp, så et jo egendelen så høy at der er jo ingen hjelp å få. Forblir kunde kun pga LO medlemskap.
Det gikk veldig raskt fra jeg meldte skade til jeg kunne sende inn tlf.det tokk 7 dager med sending før jeg hadde tlf tilbake. Jeg er superfornøyd.
Jeg kontaktet forsikringsselskapet med en gang jeg forsto at vannet på hytta hadde frosset og oppdaterte dem etter hvert som saken utviklet seg meds rørleggertilsyn og reparasjoner. Jeg synes at forsikringsselskapet behandlet min sak på en ryddig og saklig måte.