Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det gikk veldig raskt fra jeg meldte skade til jeg kunne sende inn tlf.det tokk 7 dager med sending før jeg hadde tlf tilbake. Jeg er superfornøyd.
Jeg kontaktet forsikringsselskapet med en gang jeg forsto at vannet på hytta hadde frosset og oppdaterte dem etter hvert som saken utviklet seg meds rørleggertilsyn og reparasjoner. Jeg synes at forsikringsselskapet behandlet min sak på en ryddig og saklig måte.
Dette er bare å anbefale til andre sikker mange som
Informativ behandling av saksbehandler. Gode forklaringar på korleis sak ville verta handsama. Kjapt oppgjer.
Ved ulykke på min bil, ringte jeg forsikringsselskapet for hjelp. Fikk raskt hjelp og forklaring. De opprettet sak med en gang og hjalp meg til å få veihjelp innen en halv time. Meget bra og rask hjelp videre i saken.
Anbefaler alle denne gode forsikringen. Rask behandling.
Gir trygghet og tillit. God kundebehandling, høflige og kunnskapsrike kundebehandlere. Svarer raskt på telefonen, ble satt direkte over til spesialisten på området. Fikk raskt svar på alle spørsmål. Fikk god hjelp, hyggelige mennesker.