Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
<En riktig følelse av å bli hørt,prioritert og kjappe enkle løsninger:I)
Min kuffert blev borte på rejsen, jeg meldte det ind mandag kveld,købte hvad jeg havde behov for, sendte kvitteringerne ind og 3 dage senere fik jeg min refundering, det er da hurtig service,
Dyktig saksbehandler. Flink til å informere. Løste spørsmålene mine på en effektiv og god måte.
Alltid rask tilbakemeldinger og service. De svarer raskt med løsninger og god forklaring på videre saksbehandling.
Enkelt og greit. Rak og god skadehåndtering. Lo favør fungerer og er billig.
Utmerket og lett forståelig elektronisk registrering av skade. Rask tilbakemelding. Leiebil på timen. Tilbakemelding når saken var ferdig. All korrespondanse foregikk elektronisk.
God service, via mail. Hurtig avgjørelse og greie svar