Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
elendig kundeservice, fikk aldri vite noe om hva som skjedde under saken å fikk sjeldent ett skikkelig svar når jeg ringte
Min erfaring med Fremtind Forsikring har så langt vært utmerket. Jeg ble møtt med vennlighet og velvilje.
Ble syk på reise og fikk ikke hjelp pga at behandlingene ble utført etter jeg kom hjem :) Ble kostbart for meg som er student når jeg måtte betale alle behandlinger selv + betale på denne reiseforsikringen som jeg skaffet meg for å ikke havne i en slik situasjon. Skulle tro en topp reiseforsikring som skal gjelde idet jeg går ut døra hjemme skulle stille opp den dagen jeg trengte dem men neida! «Fra man går ut døra hjemme» er iværtfall bare lureri.
Følte at personen jeg snakket med var der for å hjelpe meg. Dette er en erfaring jeg også har hatt før. Vi har hatt forsikringen her i alle år og har aldri vurdert å bytte. Jeg er en meget fornøyd kunde.
Det er tilnærmet null poeng å ha forsikringene her. Ser pent ut på papiret, men pengene voktes bedre enn i Skrues pengebinge! Siden det ikke var mulig å gi null stjerner har de under tvil fått en.
Gir ikke tilbakemelding ved avslutt saksbehandling. Fikk bare melding om at saken var avsluttet uten noen form for tilbakemelding.
Ble frastjålet lommebok på trikken og fikk ikke erstatning fordi de mente det er større sannsynelighet at noen har dultet borti meg slik at lommeboken falt ut.