Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel skadesak uten kontakt med kunden før avgjørelse tas.. Fikk ingen oppfølging og ble ikke kontaktet før avgjørelse ble tatt etter 6 uker. Ble ikke hentet inn informasjon rundt uklare punkter som dannet grunnlag for avgjørelse. Brukte mulighet til å vise til at skade KUNNE ha oppstått før forsikringen ble tegnet (mellom bytte av selskaper). Det er alltid en risiko for at nytt selskap bruker denne muligheten når en nettopp har skiftet selskap, og kunden kan sjelden legge frem beviser på når eksakt skaden har oppstått ved mindre vannlekkasjer.
I den siste jeg hadde flere kontakter med fremtid forsikring er jeg velig fornøyd med melding erstatning for skadede gjenstander
Løser saker på en utmerket måte. Både på responstid, tilbakenmelding og sluttoppgjør.
Lett og forståelig innmelding av skaden , rask behandling
God forsikring med hyggelige folk som tar deg seriøst og ønsker å hjelpe. Kan kanskje minne på/gi en lyd om at man har tatt vekk leiebil fra avtalen sin noen ganger ila året så man har mulighet til å legge dette inn igjen i avtalen sin.
De ringte meg opp og svarte på eposter etter kort tid. Det gitt klart frem hva som ville bli gjort og hva jeg skulle gjøre.
Skrev skademelding og levert bilen. Fikk bare regning på egenandelen, uten spørsmål om noe mer.