Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er irritert over lang svar tid på telefon henvendelser. Dere burde ha en « vi ringer tilbake ordning «
Jeg er veldig fornøyd med rask saksbehandling og tilbakemelding ved innmeldt skade. Selskapet er konkurransedyktig på pris på de fleste forsikringene. Jeg er ikke fornøyd med endringene som gjøres på bilforsikringen hvor man tidligere premierte sikker kjøring med rabatt på forsikringen gjennom Spinn som er knyttet til bilen forsikringen gjelder for.. Ved overgangen til Smartbilappen blir man premiert med med gavekort for sikker kjøring, uavhengig av bil eller buss, og uavhengig av om man er sjåfør eller passasjer. Belønningen gis som gavekort hos samarbeidspartnere som på ingen måte er tilgjengelig over hele landet.
Aldeles utmerket og upåklagelig service og håndtering av ellers trist sak som forårsaker problemer. At det da behandles smertefritt og ekstremt raskt av forsikringsselskap er verdt å gi tilbakemelding om. Et eksempel til etterfølgelse.
VELDIG rask behandling av saken. Her snakker vi 3 dager.
Ikke alltid det rimeligste, men uten unntak alltid «på» og rask behandling om uhellet skulle være ute.
Meldte skade og fikk bestille verkstedtime samtidig, rask og god tilbakemelding, meget godt fornøyd!
Elendig oppfølging, tok mange uker før jeg i det hele tatt fikk svar på mailer og de svarene jeg fikk var elendige og det føltes som at det ikke var gjort noe forsøk på å sette seg inn i saken før svar ble sendt