Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Til dd. har jeg vært fornøyd. Håper dette varer. Ønsker sjølsagt ikke å benytte forsikring, men greit at selskapet kommuniserer v behov
Helt umulig å komme i kontakt med en kundebehandler, 6 måneders ventetid på svar på mail.
Raskt og greit oppgjør. God informasjon hele veien,og veldig enkelt å forholde seg til .
Rask og god oppfølging og reparasjon av skade. Leverte inn skadet tlf på Elkjøp, de brukte litt lang tid på reperasjonen!, men det er jo ikke noe forsikrings selskap kan styre
Gikk to ukers tid før oppgjøret var ferdig. Fikk muligheten til å velge flere måter å få oppgjøret på.
Rask og effektiv behandling ved tap av nøkkel. Hadde kjøpt ny nøkkel og fikk erstatning for denne i løpet av 2-3 arbeidsdager
Generelt har jeg fått bra support (stort sett vært Hanne B.) iløprt av mitt kundeforhold på 1,5 år, men skadebehandling på bilskadeen var ikke bra.Se egen beskrivelse.