Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Syns det var dårlig å «tape» 1000kr hvis jeg ikke valgte å få erstatning på kontant fremfor gavekort på Elkjøp.
Vi er godt fornøyd med både saksbehandling og utfall. Fikk tilbake fullt beløp på skadet klokke. Fikk selv velge om vi ville ha penger på konto eller få ca 100 kr ekstra ved å heller få gavekort i butikk.
Utenom denne spesielle corona-saken er jeg godt fornøyd med Fremtind
I papirene fra selskapet var det beskrevet hvordan man må beskytte mobiltelefon hvis man skal få dekket en eventuell skade. Jeg trodde derfor at mobilen min var forsikret og har ikke tegnet en egen skjermforsikring for den. Nå er den knust, og den har på seg beskyttelsen som ble beskrevet at var nødvendig sikring. Det viser seg dessverre at det som står om mobiltelefon er bare en standardtekst, men at den forsikringen jeg hadde ikke dekket slike skader. Det er mulig at jeg burde skjønt at en standard avtale ikke dekket dette, men når det var beskrevet i forsikringspapirene trodde jeg altså det. Dette ble veldig dyrt.
Enkelt å melde skade, rask tilbakemelding. Fikk med en gang beskjed om noe lang behandlingstid pga Covid19. De overholdt son egen tidsfrist.
Enkelt å melde skade, rask tilbakemelding. Fikk med en gang beskjed om noe lang behandlingstid pga Covid19. De overholdt son egen tidsfrist.
Behandling av saker skjer veldig fort. De følger de som lover, og altså ikke noe lureri 👍👍