Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service. Ingen problemer. Jeg er godt fornøyd med Fremtinds løsning. Rask behandling.
Jeg har enda tilgode å treffe et selskap som yter så god kundeservice som Fremtind, uansett bransje. Håndtering av skadesaker er upåklagelig, rask og effektiv. I tillegg scorer de svært godt pris. Fremtind er rett og slett "best in class".
Har bare positiv erfaring så langt. Kan trygt anbefale selskapet til andre.
Hurtig og god oppgjør. Har alle forsikringer hos dere. Blitt kostbart etterhvert totalt!
Elendig behandling av en innlysende erstatningssak. Ble nektet refusjon av flybillett til tross kansellerte fly grunnet Covid19 situasjonen. Fremtind valgte heller å skyve ansvaret over på flyselskapet som kun tilbyr en voucher. Alle de andre i reisefølge var selvsagt forsikret i andre selskap og samtlige mottok full refusjon uten diskusjon. På tide å bytte til et forsikringsselskap som spiller på lag med kunden.
Ryddig, saklig og raskt oppgjør. Fikk ett uhell der mitt barn druknet min pc. Saken løst uten opphold og oppgjør i løpet av en uke. Svært fornøyd med prosessen og tiden det tok.
Enkelt og lett ved innstendig av skade / kontakt på nett. Oversiktlig og enkelt å bruke.