Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og saklig behandling av vårt problem: Avlyst tur til Canterbury, England pga. Koronakrisen. Tilbakebetaling av depositum innbetalt til reiseselskap.
Rask og bra teknisk, men ingen forståelse/ kunnskap for forretninger / service.
Jeg og kona er begge LO organiserte, noe som betyr at vi ikke har noen egenandel på innboforsikring. Dette er et stort pluss.
Rimelig godt fornøgd, men lang reparasjonstid som ville medført store problemer dersom ikke cov-19 medførte karantene.
Hadde topp kasko forsikring. Selskapet ville ikke dekke knekt fjær ved utforkjøring på grunn av kilometerstand til bilen (ca. 170.000) Uten å sjekke/be om hverken tilstand eller papirer på tidligere reparasjoner. Etter takst fra bilverksted så hørte jeg ingenting fra forsikringselskapet og regner med alt var i orden. Hvis den fjær reparasjonen ikke var godkjent for dem så burde jeg fått vite det med en gang slik at jeg kunne fått mulighet til å velge annet verksted for den reparasjonen. De dekket alt annet av materiell skade så der var alt i orden. Oppsummert vil jeg si det var litt dårlig kommunikasjon fra forsikringsselskapet sin side. Jeg kunne endt opp med å spare litt penger ved å velge alternative verksted for fjær reparasjon.
Mistet en verdisak på fisketur. Meldte saken og forklarte uhellet mitt, og fikk god hjelp.
De gangene jeg har hatt behov for Fremtind, har de vært til stede for meg. Utfall har alltid vært forklart på en grei måte. Så blir det spennende å se hvordan de klarer å behandle alle avbestillinger av ferier i år.