Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De gangene jeg har hatt behov for Fremtind, har de vært til stede for meg. Utfall har alltid vært forklart på en grei måte. Så blir det spennende å se hvordan de klarer å behandle alle avbestillinger av ferier i år.
Veldig skuffende saksbehandling. Dere behandler saken uten å ta hensyn til min kommunikasjon til dere. Ikke mulig med dialig, den foregår via KS og de kan kun notere ned info, ikke ha dialog da de ikke er saksbehandler.
Kommer ikke til å bytte forsikring er kjempe fornøyd med Fremtind.
Tar lang tid å få oppgjør. Venter forsatt. Har ettersendt dokumentasjon som forsikringsselskapet ville ha. Men venter forsatt på svar. Umulig å nå på telefon og e-post.
Rask behandlingstid, hyggelig tilbakemelding etter at saken var behandlet.
Snar og grei måte å få saken avgjort på. Hyggelig å grei saksbehandler.
Fraskriver seg også ansvar uansett hva frem til du eventuelt klager eller går videre med saken. Var et helt annet selskap når de var et LO Favør selskap. Håper jeg slipper de og at LO bytter. Jobber iallfall selv med det internt.