Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rimelig godt fornøgd, men lang reparasjonstid som ville medført store problemer dersom ikke cov-19 medførte karantene.
Hadde topp kasko forsikring. Selskapet ville ikke dekke knekt fjær ved utforkjøring på grunn av kilometerstand til bilen (ca. 170.000) Uten å sjekke/be om hverken tilstand eller papirer på tidligere reparasjoner. Etter takst fra bilverksted så hørte jeg ingenting fra forsikringselskapet og regner med alt var i orden. Hvis den fjær reparasjonen ikke var godkjent for dem så burde jeg fått vite det med en gang slik at jeg kunne fått mulighet til å velge annet verksted for den reparasjonen. De dekket alt annet av materiell skade så der var alt i orden. Oppsummert vil jeg si det var litt dårlig kommunikasjon fra forsikringsselskapet sin side. Jeg kunne endt opp med å spare litt penger ved å velge alternative verksted for fjær reparasjon.
Mistet en verdisak på fisketur. Meldte saken og forklarte uhellet mitt, og fikk god hjelp.
De gangene jeg har hatt behov for Fremtind, har de vært til stede for meg. Utfall har alltid vært forklart på en grei måte. Så blir det spennende å se hvordan de klarer å behandle alle avbestillinger av ferier i år.
Veldig skuffende saksbehandling. Dere behandler saken uten å ta hensyn til min kommunikasjon til dere. Ikke mulig med dialig, den foregår via KS og de kan kun notere ned info, ikke ha dialog da de ikke er saksbehandler.
Kommer ikke til å bytte forsikring er kjempe fornøyd med Fremtind.
Tar lang tid å få oppgjør. Venter forsatt. Har ettersendt dokumentasjon som forsikringsselskapet ville ha. Men venter forsatt på svar. Umulig å nå på telefon og e-post.