Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bare én erfaring og den var bra. Noe som "irriterer" meg, er at når jeg betaler for en kjørelengde og kjører mindre enn dette, så blir dette ikke avregnet på noen måte. Dvs at jeg betaler for noe jeg ikke får eller trenger. Det skulle vært litt som rollover når det gjelder mobildata.
Kunne ikke fått bedre behandling, når skaden har skjedd.
Svært fornøyd og raskt behandling av saken. Oppdatert underveis
Enkelt og greit, raskt oppgjør første gang jeg brukte selskapet
Jeg hadde vannlekkasje hjemme, og Fremtinds takstmann kom tidlig i prosessen. Han var svært dyktig. Men det tok 4 uker før jeg fikk svar fra saksbehandleren, på tross av at jeg sendte flere mailer. En svært utrygg opplevelse å gå en hel måned uten å vite om skaden ble dekket. Jeg fikk riktignok oppgjøret til slutt, men det hadde hjulpet mye om jeg hadde fått kontakt med saksbehandleren underveis i prosessen.
Etter. forsinket bagasje på reise får jeg avslag på dekning pga at det var streik som var årsaken til at bagasjen ikke kom fram . Blei henvist til SAS som igjen sier de har 6-8 ukers behandlings tid . Bagasjen var nesten en uke forsinket. Til sammenligning fikk alle andre i reisefølget mitt sitt dekt i løpet av dager etter hjemkomst. Også arrogant overkjøring i forbindelse med bilskade .
Veldig fornøyd med kundebehandlingen og skadeoppgjør.