Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stor bedrift dom kjøpe ut andre som gir dårlig service. Dekker ikke fly kostnader med medisinsk erklæringer . Fikk meg å avbestille en tur før jeg sendt inn papirer . Nekte å erstatte .
Jeg har ikke noe og utsette på dere.Jeg føler redsel og det er ikke deres feil. Men at det finnes så OND sinnede mennesker er vanskelig og forstå, går her handikapet håper det blir gjort noe med disse menneskene,ønsker ingen i Verden skal oppleve dette.Marit som er langt nede.
Alt i alt gikk det veldig greit når alle papirer var på plass :)
Noen sa at det er i orden om 2 minutter!! Det gjaldt min mailadresse, jeg fikk på siste og eneste mail fra dere som jeg kunne lese på min PC oppgjøret kom inn i min nettbank 3 og en halv uke etter skaden ,10 mobiler oss i mellom jeg sendte bilder og alt som dere ville ha angående saken Jeg ble sendt til 5-6 avdelinger, 2-3 ganger i løpet av 14 dagers periode hos dere
Upersonlig ikke forståelse for mitt problem vurderer nytt forsikring selskap
Vi ødela skjermen på Ipad ved at den falt i flisegulvet. Kontaktet omgående forsikringsselskap hvor vi ble veiledet i forhold til innsendelse. Rask leveringstid.
Når noe er ødelagt og du får erstatning. Må du handle gavekort hos scalepoint. Evt få en mye lavere sum utbetalt kontant. Gavekortverdien er verdien på det tapte. Den oppnår du aldri, fordi gavekortkjøp også trekkes fra kontantverdien. Forsikringsselskapet bør avslutte ordningen med Scalepoint eller ha det som valgfri opsjon. Slik at kunden ikke må handle i de spesifikke butikkene og faktisk få verdien på det ødelagte.