Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sitter igjen med en oppfattelse av at de ønsket å betale ingen ting for skaden. På den veien forsøker de å flytte ansvaret over på oss. Som kunde opplever vi det som uredelig. Vi er legmenn og har benyttet autoriserte fagfolk. Det blir vanskelig å skjønne at forsikring er en tjeneste vi betaler for når man blir mistenkeliggjort i utgangspunktet. Dokumenter alt. Med bilder og tekst.
Jeg er veldig godt fornøyd. Det er rimelig i forhold til andre selskaper. Jeg har blitt godt behandlet når jeg har hatt behov for hjelp.
Sykt lang behandlingstid, dårlige betingelser i akutt situasjon. Tok to mnd før oppgjør. Dårlig dekning.
Jeg har en bra erfaring med Fremtid. De er veldig kompetent og profesjonell, forståelse og tolmådig.
Anbefaler Fremtind, hurtig saksbehandling alt i alt meget bra
Rask og forsåelig forklaring,mitt problem ble forstått og forklart,rettigheter!
Alle ledd i saken fungerte bra. Jeg har ingen forslag.