Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har nå hatt 2 oppgjør vedr. reiseforsikring. Den første p.g.a. korona og siste avbrudd på Hurtigruta p.g.a. sykdom. Førsteklasses behandling
Kjapp og effektiv behandling, alt blei gjort elektronisk👍
Når vi får bekreftelse på innmeldt skade på hund, får vi automatisk svar om at dette tar 35 dager å behandle selv når alle dokumenter er vedlagt skademeldingen. Etter en tlf til saksbehandler etter 14 dager fikk jeg oppgjøret på dagen. Etter fusjon med DNB har nok behandlingstiden blitt lengre. Byttet fra DNB til Sparebank 1 tidligere da jeg ikke var fornøyd med DNB, men der kom de løpende etter med fusjonen gitt. Erfaring med Sparebank 1 på andre forsikringer har vært oppgjør på dagen bestandig før.
Det er enkelt å melde skade, du får raske og forståelige svar. Du får raskt oppgjør. De holder hva de lover. Du vil føle deg godt ivaretatt
Har god erfaring så langt med forsikringa,som jeg har hos dere.
Veldig god kontakt med Fremtind og flinke saksbehandlere. God pluss fordi jeg er LO favørkunde
Utrolig tregt, dårlig oppfølging.. jobber ikke aktivt for meg som kunde, må mase mye og ofte, til tross for at skylden lå hos motparten.