Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Informativ behandling av saksbehandler. Gode forklaringar på korleis sak ville verta handsama. Kjapt oppgjer.
Ved ulykke på min bil, ringte jeg forsikringsselskapet for hjelp. Fikk raskt hjelp og forklaring. De opprettet sak med en gang og hjalp meg til å få veihjelp innen en halv time. Meget bra og rask hjelp videre i saken.
Anbefaler alle denne gode forsikringen. Rask behandling.
Gir trygghet og tillit. God kundebehandling, høflige og kunnskapsrike kundebehandlere. Svarer raskt på telefonen, ble satt direkte over til spesialisten på området. Fikk raskt svar på alle spørsmål. Fikk god hjelp, hyggelige mennesker.
Kjapp hjelp og hyggelig tone. Tok litt tid før vi fikk forsikringspengene, men ellers gikkk alt greit.
Rask og effektiv behandling. Meldte inn digitalt, tilbakemelding på E-post etter 4-5 dager. raskt oppgjør.
Alt foregår via nett. Fikk hjelp i SR-bank med det. Greiere å få snakke med en saksbehandler personlig.