Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsikringsoppgjøret gikk greit, men var selvsagt preget som alle andre av behandlingstider etter uværet Hans. Anser ikke denne saksbehandlingen og tiden den tok som relevant for en sak i normale tider.
Tusen takk for utrolig rask behandling og tilbakemelding for mitt ødelagte videokamera.
Veldig bra. Å møte ei blid dame når man er syk og må avlyse turen. Var veldig bra
Rask og grei behandling av skadesaken. Fint at det ble gjort oppmerksom på at man kunne få betalt 2000 kr i stedet for leiebil
Får ingen tilbakemelding før det var avgjort. Kunderådgiver var fraværende og dårlig oppfølging.
Alltid fornøyd med DnB ,tror jeg ble misfornøyd med en enkelt sak(siste maskiskade sak) pga. av tidspress der og da.Håper bare min tilbakemelding,fører til noe bra 🙂
Dårlig kundebandling, lite forståelse på omfang. Ber om dokumentasjon på deres "utrekning" av erstattning. Får ikke dette! Styr unna!