Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter DNB kom inn på eiersiden er de mest opptatt av pengene og ikke kundene
Jeg har vært fornøyd med hva en får dekket og pris så langt. Fornøyd med oppgør etter skade, men ikke tiden det tok ved siste skade.
Rask og effektiv hjelp i situasjoner man trenger det!
Rask og effektiv behandling på krav om utbetaling for å dekke deler av vetrinærbehanfling
Jeg opplevde rask behandling av min søknad om innboforsikring da jeg meldte skade på TV og nettbrett. Prosessen var effektiv, og jeg fikk rask tilbakemelding og god hjelp gjennom hele prosessen.
Svært effektivt og uproblematisk selv om all kommunikasjon var digital
Kort fortalt: Utrolig dårlig kundebehandling, de brukte tre måneder på å behandle saken min etter ulykken. Fikk ikke leiebil i lenger enn 14 dager. Til slutt hadde de solgt bilen videre uten å informere meg, da jeg spurte om å hente ut private eiendeler fikk jeg beksjed om at de ikke visste hvor bilen befant seg. Anbefales virkelig ikke, ønsker ikke engang mine verste fiender å oppleve en sak med dette selskapet.