Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg meldte inn skade på et utendørs boblebad, og fikk beskjed om at selskapet dekket dette. Etter mye om og men, der jeg selv måtte fremskaffe all dokumentasjon fra strømleverandør og metereologisk institutt, samt teknisk rapport fra leverandøren, fikk jeg avslag med begrunnelsen at de dekket ikke skader som skyldtes frost alene. Vel, saken her er jo at sikringen gikk, badet frøs på grunn av at varmeelementet og pumpene slutter å virke uten strøm. Altså først sikringsbrudd, så frost. Ikke omvendt. For meg er dette en uforutsett hendelse. Jeg går ikke og sjekker sikringene hver dag. Badet har stått der siden 2011. Aldri noe trøbbel. Jeg fikk aldri besøk av takstmann, men måtte ordne alt selv. Hva gjør de hvis huset brenner? Må jeg da etterforske saken ferdig selv?
Jeg sendte inn en rekke dokumenter som klart viste mitt eierskap til mine saker hos Fremtind, men til min store frustrasjon og skuffelse ble disse dokumentene ignorert. Dette skapte ikke bare problemer for meg, men det var også en tydelig mangel på grundig vurdering av mine rettigheter som kunde.
Superenkelt å melde melde på nett,raskt effektiv reperasjon av IPad
Ok saksbehandling. Raske på telefon. Helt latterlig oppgjør.
Rask behandlingstid og svar fra Fremtind etter skade.
Lette å komme i kontakt med når det gjelder samtale om poliser. God oppfølging ved skade. Konkurransedyktig på pris.
Innboforsikring pluss - skal dekke uhellsforsikring, men dei fleste uhell dekkes ikke