Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selger sa at forsikring var i orden etter først «hørt med sin leder» med sin leder. Da jeg måtte spørre etter hva forsikring kostet da jeg ble ringt opp igjen, mener jeg at jeg ble forsøkt lurt. Jeg måtte betale 20 % et annet selskap på en ny forsikring… og jeg var totalkunde i flere år! På enkelt forsikring sparte jeg 21000 og tilsammen sparte jeg 24000 på skifte selskap fra Fremtind. Må fraråde Fremtind til alle.
Jeg vet ikke så mye om forsikringer og sånn men jeg vet at de folka her hjalp meg når det gjaldt. Det var lett å ringe til de fra utlandet, utenom vanlig kontortid og når det hastet og de fiksa og ordna. Jeg måtte heller ikke fylle ut så mange skjemaer eller noe, jeg vet bare at jeg ga de litt info over tlf og mail og så var pengene på kontoen overraskende fort. Når man er i litt sånn krisesituasjoner så er det digg å ikke måtte styre med så mye forsikringsgreier hvertfall og det synes jeg de folka her ordna bra med. Jeg tror ikke jeg har noe negativt å si om det her, det eneste er at nettsiden er litt vanskelig å forstå, men de har telefonnummer da så hvis jeg lurer på noe så er det jo bare å ringe da.
Senbehandlingstid,virker ikke at di har forstått det som sto i vilkårene.kom til slutt med en korrekt forståelse.
Hyggelig samtale med kundebehandler og rask service. Veldig fornøyd.
Stiller opp for sine kunder .. Ryddig å effektivt
En behagelig og ryddig saksbehandler som var ute etter den ryddigste saksgang for kunden. Rask og oversiktlig.
Vi er veldig fornøyd med god og rask behandling etter at vår hund måtte foreta en operasjon!