Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang saksbehandlingstid og mangelfull utbetaling. Vanskelig å komme i kontakt med saksbehandlere på telefon.
Behandlingsforsikring er ett hemlig forsikring som finnes ikke å velge .du er bra kunnde hvis du betaler og ikke bruker. Hvis du har dårlig fastlege da dem kan ikke hjelpe. Behandler kunn der som de har avtaler og best for dem men ikke for deg og hvis sender deg til dems bestemt speialist og du blir ikke behandlet så de sender ikke til annet spesialist må betale selv.fikk vite at jeg er for dyrt kunde til dem. Betyr at frisk kunde beste kunde og hvis du syk da sender deg der som for ikke hjelp Aleris . Kunde service prater med rolig og god tone men hjelper ikke hvis man ordentlig syk
God nettside, konkurransemessige priser, rask behandlingstid, seriøse eiere
Kontaktet dere mandag morgen sendte inn etterlyste opplysninger samme dag, fikk svar tirsdag morgen at sak godkjent og at penger overført til konto.😀👍
Jeg er veldig fornøyd med kundebehandling og effektivitet.
Rask tilbakemelding. Fikk fort ny mobil etter ferieturen. Fint med gavekortet og valgfriheten det gav. Ingen egenandel som er et stort pluss.
Det er ikke første gang jeg har dårlig erfaring med Fremtind forsikring. Siste saken var verste kundebehandling jeg har opplevd og anbefales ikke i det hele tatt. Jeg er forsikret der gjennom banken min....hadde aldri valgt det selv.