Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det fremgår ved kjøp av forsikringen gjelder ved «mistet eller tapt» verdi gjenstand. Dette er ikke tilfellet. For å få erstatning må du vite konkret tidspunkt gjenstanden ble mistet eller tapt samt at det må være en ytre årsak… vær obs på dette! Forsikringen er lite behjelpelige. Vi flytter alle våre forsikringer til et annet selskap.
Jeg flyttet til fremtiden gjennom en bankavtale, og det var en feil! Dette er den verste forsikringen jeg noen gang jeg hadde
Rask og smidig sak saks behandling. Reduserte belastningen med kansellering av reise på grunn av sykdom.
Dårlig at man for av kortet beløp om man ikke bruker samarbeidspartnere
Dårlig kundebehandlig, sent svar på forespørsmål. Mener de kunne betalt ut mer erstatning.
Fikk bruk for reiseforsikringen for første gang. Rask, enkel og god behandling. Anbefales!
Effektiv saksbehandling og god og klar informasjon. Utmerket service innstilling