Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ta telefonen. Mange gir opp fordi det er vanskelig å få kontakt.
Meget rask og god saksbehandling etter bilskade. Litt lang venting på telefon svar.
Jeg har vært kunde i spare bank1 i mange år. Bortsett fra enkelte tilfeller har jeg alltid vært fornøyd med bankens tjenester, og jeg har alltid svart negativt på tilbud fra andre banker i forbindelse med bytte av bank.
Meget fornøyd. Rask og enkel kommunikasjon med saksbehandler. Veldig god tilbakemelding.
Kjempe fornøyd med fremtind/LO favør. Raskt og enkelt oppgjør
Enkel bistand når det er behov. Rask behandling og oppgjør.
Tunvint saksbehandling, tidkrevende saksbehandling. Dårlig/manglende informasjon, ikke eksisterende anbefaling på veien videre. Eks at man får avslag med begrunnelse at reiseforsikring ikke dekker skade, det viser seg i ettertid at innbo teoretisk vil , uten at dette opplyses i det første avslaget. I sum bruker den forsikrede uforholdsmessig mye tid og ressurser på arbeid som forsikringsselskapet burde gjøre. Ikke tilitsvekkende og gjør at man som kunde bør vurdere å bytte selsskap.