Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt og effektivt de 2 gangene vi har hatt bruk for forsikringer.
Fikk ikke den hjelpen enn trengte og når bagasjen/ kofferten ble ødelagt på reisa.. Forsikringselskapet bestemte seg raskt fof å avslå saken og ikke godta det og at jeg som kunde hadde heller ikke krav på hjelp enda det står i og at forsikringen hjelper/ skal dekke feks ødelagt koffert som i mitt tilfelle.. Vært fornøyd i tidligere tilfeller, men er faktisk sååå skuffet og ganske så irritert over de og lurer faktisk på hvorfor enn da skal betale forsiktig hver eneste mnd når ikke en får hjelp uansett og må ordne opp i saken selv på egenhånd.. Har sendt inn klage så får jeg se da, men retter de opp i saken så skal de få all kred, ros og gode kommenterer fra meg fordi det er det minste de kan gjøre syns jeg men forløbig så får de «slakt» og ikke så mange gode ord nei.. Dessverre..
Når vår familie måtte avlyse deler av sommerferien grunnet uforutsette omstendigheter var det veldig kjekt at Fremtind raskt ordnet opp slik at vi fikk refundert utleggene vi hadde hatt.
Kunne vært bedre erstatning men for vel greie meg med dette
Hyggelige og profesjonelle saksbehandlere. Hurtig og raskt forsikringsoppgjør og iht. forventninger. De digitale flater samordnet med SOS er et mulig forbedringsområde
Da vår sønn mistet og knuste sin mobil fikk vi ny etter svært kort tid. 2000 i egenandel var heller ikke noe å si på.
Fremtind er for meg veldig ukomplisert og enkelt. Alt jeg har hatt behov for hjelp til, har løst seg ved første kontakt. Muligheten for å registrere på nett er også veldig enkelt og saken blir løst i løpet av en halvtime. Både bil, briller og telefon har de hjulpet meg med i år (noe som begynner å bli litt flaut), uten at jeg har hørt at nå har jeg brukt mye forsikringer, eller vært mye uheldig. Lettvint og hyggelige konsulenter.