Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og god utbedring av skade,fremtind skaffet Snikker som utbedret skade .Meget fornøyd
Førsteklasses service! Meget rask digital behandling.
Raskt svar.Ikke alltid ønsket utfall men sånn er reglene
Saken er den at jeg skulle egentlig betale 1218.- pr måned på mine forsikringer. I mars fikk jeg faktura på 1997.- Jeg tørr jo ikke annet enn å betale, men jeg trykker på «knappen» som sier at jeg skal trykke der om jeg har spørsmål til fakturaen. Denne ble sendt 19/3. Etter et par purringer får jeg svar 11/4 om at de har gjort en manuell avskrivning, og at hvis jeg endrer neste innbetaling (som det også står 1997.- på) til 1250.- så er alt i orden. Jeg reagerer selvfølgelig på dette. Når jeg betaler 779.- for mye i mars, så skal de fikse det med å betale 32.- mere neste måned? Når jeg snakker med rådgiver i banken, så mener de at Fremtind har gjort det de kan, og det er bare å sende klage hvis jeg ikke er enig. Jeg sender klage 11/4 med beskjed om at de skal kontakte meg på telefon. Når 14 dager og vel så det er gått, sender jeg purringer ettersom det står på siden dems at jeg normalt skal bli kontaktet innen 14 dager. I den siste purringen skriver jeg at hvis grunnen til at det tar så lang tid er at de ikke vil snakke i telefonen, så får de sende en mail da. For jeg tenker at dette er en ganske enkel sak å ordne opp i. 13/5 får jeg svar på mail fra en (Anonymisert navn) i Fremtind. Han har satt opp et regnskap på hvor mye jeg har betalt, og hvor mye jeg skulle betalt. På det regnskapet så trekker han ut 755.- til slutt en gang til. Dette var vel egentlig det beløpet jeg fikk manuell avskrivning på i april. Også får jeg beskjed om å betale 52.- mindre på neste faktura. Jeg sendte han da et svar på mailen hvor jeg spurte han hvorfor de trakk ut 755.- en gang til? Og om de mener det er riktig, hvor er da de 755.-? Men det har han aldri svart på. Jeg prøvde å ringe telefonnummeret som sto i mailen, men ble fnyst av og gitt beskjed om at noen måtte ha satt meg over feil. Jeg forsøkte å ringe direkte til Fremtind og ba om å få snakke med (Anonymisert navn), men han er aldri tilgjengelig. Dermed endte jeg opp med å sende inn en ny klage, hvor jeg ba dem kontakte meg på telefon. 15/5 sender jeg den nye klagen ettersom jeg aldri får noe svar på mine henvendelser ellers. Denne klagen har fått klagesaksnummer K41774. Jeg har sendt to purringer på denne, men denne gangen vil jeg fortsatt at de skal ringe meg. Jeg synes ikke det bør være vanskelig, da det ligger inne som alternativ når man sender inn klagen at man vil bli kontaktet på telefon. Nå har det gått godt over en måned igjen, og det eneste jeg får er absolutt taushet. Jeg har ikke et sterkt ønske om å bytte forsikringsselskap, men tålmodigheten min begynner nå å nærme seg slutt. Det er ikke mye penger det er snakk om, hvert fall ikke for Fremtind, men hvorfor dette skal treneres i det lengste klarer jeg ikke å forstå. Kanskje bare Fremtind ikke ønsker å ha meg som kunde?
Oversiktlig saksbehandling og hurtig oppgjør. Fikk rask tilbakemelding vedrørende tilleggsopplysninger. Skulle vært mulig å øke forsikringssummen utover prisen på katta pga. store reiseutgifter med å hente kjæledyr sør i landet.
Enklere å få kontakt med personalet og får hjelp .
Rask og grei behandling av sakene. God forklaring på hvordan forholde meg.