Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde et uhell og mistet AirPods ned i togsporet i København. Dette mener Fremtind ikke dekkes av reiseforsikring.
Kan virkelig ikke anbefale dette selskapet. De viser bare at det å være en ærlig kunde ikke lønner seg. De presiserer i mail at de trur kunden lyver, til tross for at kunden ringte både politiet og forsikringsselskapet for å rette i feil informasjonen som ble gitt. Svaret var med en påstand om at kunden lyver.
Jeg og mannen min har i mange måneder forsøkt avslutte forsikringer hos Fremtind. Fakturaene har alikevel kommet. Til slutt fikk jeg en til å skrive skriftlig at vi ikke hadde forsikringer hos Fremtind. Men fakturaen fortsatte komme. Da viser det seg at det er feil avdeling i Fremtind jeg har kontaktet, selv om jeg har gått inn på Fremtind sine internett sider. De har Dnb og sparebank1 avdelinger som ikke ser hverandres logger. Siste tlf nå, til forhåpentligvis riktig avdeling. Damen på kundeservice skulle sende meg bekreftelses mail. Men de mailene kom jo ikke så nå må jeg ringe riktig avdeling på nytt for å se om jeg får avsluttet forsikringene igjen. Vi startet før jul, nå er vi i mars og det er enda ikke avsluttet. Så jeg hadde aldri valgt Fremtind. Velg andre som ikke har to fordkjellige eiere.
Jeg er svært fornøyd med å ha byttet til Fremtid forsikring. Personale på kundeservice er veldig hyggelige og forståelsesfulle. Opplever dem som svært imøtekommende, og at de sakene jeg melder blir rettferdig vurdert. Det er rask saksbehandlingstid, og det er veldig sømløst å melde skader etc via deres nettsider. Alt i alt er Fremtid forsikring det forsikringsselskapet jeg har vært mest fornøyd med så langt. Anbefaler :)
Bare gode opplevelser. God kundeservice. Effektiv
Fikk en natur påvirket skade, tydelig at takstmenn jobber for forsikringsselskap og ikke kunde.
Lett å melde skade og hurtige svar/avgjørelser. Alt i alt super forsikring👍