Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Super effektivt og hyggelig opplevelse da jeg var så uheldig å måtte benytte meg av forsikring
Har ingen ting å utsette på min sak. Det gikk smertefritt som jeg trodde det skulle gå.
Selskap bør ha mer forstålelse for at folk sliter økonomi når det er svært høye utgifter. Det er ikke alle som klarer å dekke for ting som er nødvendig å ha. Spessiell når uhell oppstår i en periode når alt er så dyrt.
Får ingen saker gjennom og ingen rådgiving. Greit nok å få avslag for noe som jeg ikke er dekket for eller som ikke er gyldig. Jeg ønsker bare å få rådgivning til f.eks hva slags forsikring jeg kan kjøpe for å få denne type ulykke dekke. Eller hva slags tilleggs informasjon kunne gjort en forskjell. Det er i deres egen interesse å gjøre det vanskelig, fordi de tjener på det selvfølgelig. Men de som gidder å hjelper meg til å få til en løsning har min loyalitet og betalingsvilje resten av livet mitt. Det er IKKE fremtind. Vært med de i 9 år, ferdig er ferdig.
Enkelt å melde skade og kjapp behandlinstid! Melde skade på eit Amerikansk kjøleskap som tok kvelden og vi klarte ikkje berge frysevarene. Alle reie dagen etter hadde eg pengar på kontoen.
Godt fornøyd med tempo på saksgang, og for vår del et godt resultat
Ved inngåelse av avtaler tar de imot deg med åpne armer , og lover deg : Sitat - Hei Takk for at du valgte forsikringer fra oss. Vi vil gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd som forsikringskunde hos oss - både før og etter skade. ) Dette er i praksis en av selskapets største løyner. Etter skade vil de for enhver pris og på et hvert tenkelige punkt til å motarbeide deg som kunde. Og skulle det være noen tvil, så vil den i hvert fall ikke komme kunden til gode . Falsk trygghet , bedrag i stor skala og ansvarsfraskrivelse er noen begrep som faller best inn hos Fremtind Forsikring.