Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelige og hjelpsomme saksbehandlere. Min bil ble påkjørt av en som forsøkte å stikke av, og jeg kjørte etter ham. Fikk hans nummer, men han tok aldri telefonen. Fremtind var svært behjelpelige, og jeg følte at jeg bare kunne overlate saken i deres hender. Stolte på at de ville «ordne opp» for meg.
Veldig god kundesevice. Saksbehandler tok kontakt flere ganger under behandling av saken.
Veldig trygt og godt ivaretatt i alle sammenheng. Jeg skulle ønsket at dere hadde husvognforsikring. Prisen er ok. Jeg har anbefalt forsikring hos dere til venner og slekt.
saksbehandling var meget bra og hurtig ved skade og priser er bra
Vurdere personalet , noen er bra / andre ikke . Etter og ha hatt Sparebank 1 i over 50 år føler jeg at det er blitt vanskelig og komme frem til en løsning .
Jeg fikk kjapp respons på skade og enkel vei videre i saken med håndtverker. Tok en time fra skaden var meldt til håndtverker var på døren.
Skulle bytte selskap, og jeg opplevde at kontaktperson i fremtind rotet med bytte, sånn at jeg ble belastet med forsikring i begge selskap. I tillegg måtte jeg purre x antall ganger på byttet. For meg fremstår det som fremtind har brukt for lite tid på trening av egne ansatte i kundebehandling og rutiner ifm bytte og hvordan man skal svare en kunde. Endte greit til slutt, og fremtind ryddet opp, kreditnota kom i flere omganger.