Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
saksbehandling var meget bra og hurtig ved skade og priser er bra
Vurdere personalet , noen er bra / andre ikke . Etter og ha hatt Sparebank 1 i over 50 år føler jeg at det er blitt vanskelig og komme frem til en løsning .
Jeg fikk kjapp respons på skade og enkel vei videre i saken med håndtverker. Tok en time fra skaden var meldt til håndtverker var på døren.
Skulle bytte selskap, og jeg opplevde at kontaktperson i fremtind rotet med bytte, sånn at jeg ble belastet med forsikring i begge selskap. I tillegg måtte jeg purre x antall ganger på byttet. For meg fremstår det som fremtind har brukt for lite tid på trening av egne ansatte i kundebehandling og rutiner ifm bytte og hvordan man skal svare en kunde. Endte greit til slutt, og fremtind ryddet opp, kreditnota kom i flere omganger.
Enkel opprettelse av skadesak, lynrask behandling. Ingen ting negativt å utsette!!
Fantastiske kundebehandlere som kan jobben sin og som hjelper når uhellet er ute
Veldig rask behandling. Vennlig oppfølging. Er bare fornøyd med dere.