Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig opplysninger om kostnader. Ble kun opplyst om at jeg ikke mistet bonus. Total kostnader for meg burde også blitt opplyst.
Bra fulgt opp. Saksgangen ble sendt via E.Post med en god forklaring på hvordan jeg skulle gå frem.
Fikk hjelp på dagen, og behandling raskt. Kun én telefonsamtale unna!
Very bad my case was not had the atention it should have i was expeting somebody To came ti my place To check exatly what happend
Fikk veldig god hjelpsom. Om sak av en hyggelig kundebehandler, Fikk oppgjør allerede etter en dag og er veldig fornøyd med den behandlingen jeg ble møtt med Fremtid anbefales fra meg
Mangel på kommunikasjon, og antydning om bedrageri fra min side. Jeg er 79 år !!! Saksbehandler ville ikke snakke med meg, og overordnet person ville ikke svare noe skriftlig angående min klage. Etter å brukt Fremtind/Sparebank 1 siden etableringen er jeg sjokkert over den behandling jeg er blitt til del. Lojalitet er åpenbart en enveissak.
Tar kundene seriøst ! Kort behandlingstid på skadesaker. Føler deg ivaretatt.