Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg opplever Fremtind som et selskap som gjør akkurat det de sier det skal gjøre når uhellet er ute. Gode digitale løsninger for oversikt, skademelding og skadeoppgjør. Rask behandling og utbetaling av evt. oppgjør. Såpass gode priser at jeg ikke har byttet tross flere runder med sammenligninger fra andre selskaper.
Fikk raskt kontakt og god informasjon ifm. skadesak der det var uklart for meg om forsikringen dekket aktuell skade. Raskt oppgjør etter henvendelse.
Vi har veldig god erfaring med forsikringsselskapet både i forbindelse med en husbrann vi har opplevd, og med reiseforsikringer vi har måtte benyttet flere ganger iforbindelse med sykdom. Må kanskje si meg litt lei meg for dårlig erstatning av en arvebunad som min mor hadde sydd som gikk med i brann, men alt i alt fornøyd. Nå har vi opprettet egen bunadsforsikring og verdisakforsikring.
Først bruker evigheter på saksbehandling og når man purrer får avslag. Forferdelig.
Veldig hyggelig kundemottak . Saken ble avsluttet på telefon og raskt oppgjør med pengene på konto etter to dager
I en stor sak i huseierforeningen der mange forsikringsselskaper var involvert, fikk vi desidert senest og dårligst oppfølging. Har blitt autokonvertert fra DNB forsikring som vi var svært fornøyd med, men vil nå bytte til annet selskap som følge av dette. Saksbehandler skal ha den at hun ringte og var hyggelig og forklarte sitt syn på saken når den først kom i gang, men i sammenlikning med andre selskaper når de ikke opp. Kan forbedre seg på bistand man får når saken meldes inn (herunder tilbud om takstmann/ håndtverker) og behandlingstid når kostnadene er sendt inn.
Styr unna dem! bare en gjeng med idioter som ikke gjør jobben sin. Saksbehandler skulle ringe men ringte ikke på 1 måned, oppgjør blir ikke betalt. Kort sagt billig men dritt!