Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I det store å hele så er jeg vel fornøyd, men er mindre fornøyd med tiden det tok fra skaden skjedde og til en løsning.
bra kundeservice. Bra Kunderådgiver i DNB Sandefjord
Rask behandling slik at skaden kunne utbedres så raskt som mulig.
Betaler my for forsikringen, når det først er skade så får vi avslag. Fikk beskjed om at jeg tegnet en topp forsikring som skulle hjelpe meg når uhellet først var der. Det stemmer ikke.
Nektes erstatning for min sønns ødelagte briller grunnet at jeg ved en feil tok innbo istedenfor reise, samt klarte å krysse for at det skjedde på skolen istedenfor skoleveien. M***aselskap!
Vi har bare godt og si om forsikringen. Har fått hjelp flere ganger😄
Har jo hørt fra regjeringen om at veiavgiften skal gå ned , men har ikke sett noe resultat av dette på vår bilforsikring