Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
sendte inn melding om 2 forskjellige skader, den ene dekket de halvparten av med å finne den billigste prisen av ett lignende produkt på finn.no. den andre saken har de ikke en gang svart på.
Ikke lett å se hva som er forsikret, hvem som er forsikret og hva årlig kost er på nettsidene. Alt for mye klikk og hent her og der. En dashboard side hadde vært foretrukket
Veldig enkelt å kunne melde skadeforhold via nettet. Rask behandlingstid og alltid fornøyd med oppgjør. Om behov for personlig kontakt har jeg alltid blitt møtt med en profesjonell ansatt . Kan anbefale Fremtind
Fortsett som dere gjør, super service. Hyggelige kundebehandlere. Blir i Fremtind👍
Lyden på telefonen min forsvant plutselig, mens jeg var på ferie. Skrev at «det er mulig at det er klima/vann/krem som er årsaken». Fikk da avslag med forklaring om at de ikke dekker uhell, og valgte å klage hvor jeg forklarte at «jeg har ikke mistet den i bakken eller i basseng, jeg har heller ikke sølt krem eller latt den ligge ute. Det har ikke vært noen uhell, men plutselig en dag så var lyden borte. Grunnen er ukjent for meg.» Fikk nok en gang avslag og synes det er utrolig dårlig. Har ikke tilitt til noen av forsikringene, så kommer til å si opp medlemskapet i fagforbundet og heller velge forsikringer jeg vet faktisk stiller opp den éne gangen i livet jeg har hatt bruk for det..
Hurtig og greit svar, selv om det ikke ble helt som forventet
Lang behandlingstid og null informasjon. Takstmann var på plass innen 24 timer, men at det tar 6 mnd før tilbakemelding kommer er helt håpløst.