Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blir påkjørt av syklist i mens jeg sitter i en parkert bil. Er tre vitner til hendelsen som Fremtind får oversendt navn og nummer på, og sms-korrespondanse hvor syklisten erkjenner hendelsen. Siden syklisten ikke er myndig blir det ikke skrevet skademelding, kun registrert mobilnummer. Fremtind får oversendt alle disse opplysningene, men løfter ikke en finger for å følge opp saken. Sitter igjen med regningen selv, og må vente i tre uker før det kommer svar på mine purringer om status. Guttens foreldre erkjenner ikke forholdet og Fremtind følger da ikke opp saken mer, til tross for de bevis som er lagt frem. Anbefaler alle å gå for Storebrand eller Gjensidige i stedet, hvor man gidder å følge opp kundene sine.
Raskt og greit oppgjør godt fornøyd med selskapet.
Man får rask og god hjelp. Veldig fornøyd. Beste pris. Flere forsikringsselskap har prøvd å tilby forsikring men ingen klarer å matche pris og dekning.
Er nå gått snart en mnd siden jeg leverte inn tlf etter skade, enda ikke fått noe i retur. Kjøpte meg ny , etter jeg fikk beskjed om at den gamle var skrotet. Fikk så beskjed om at jeg skulle gå en gammel tlf som erstatning, ikke kontantoppgjør, som det står i vilkåra til forsikringa. Så da sitter jeg med ny tlf jeg har betalt 3800kr for, og en 2år gammel defekt tlf til 7000 kr, og fortsatt ikke fått noe fra forsikringa
Det var veldig lett å melde skade på nett, og forsikringssaken ble raskt behandlet. Stor forbedring fra tidligere i 2020 hvor det var et mer komplisert skadeskjema og lang behandlingstid.
Utrolig rask behandling og oppgjør ! Dette gjelder vannskade på en iPad Air
Rask og grei kundebehandling Kundebehandlere svarte på spørsmål umoddelbart