Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er nå gått snart en mnd siden jeg leverte inn tlf etter skade, enda ikke fått noe i retur. Kjøpte meg ny , etter jeg fikk beskjed om at den gamle var skrotet. Fikk så beskjed om at jeg skulle gå en gammel tlf som erstatning, ikke kontantoppgjør, som det står i vilkåra til forsikringa. Så da sitter jeg med ny tlf jeg har betalt 3800kr for, og en 2år gammel defekt tlf til 7000 kr, og fortsatt ikke fått noe fra forsikringa
Det var veldig lett å melde skade på nett, og forsikringssaken ble raskt behandlet. Stor forbedring fra tidligere i 2020 hvor det var et mer komplisert skadeskjema og lang behandlingstid.
Utrolig rask behandling og oppgjør ! Dette gjelder vannskade på en iPad Air
Rask og grei kundebehandling Kundebehandlere svarte på spørsmål umoddelbart
Fremtind dekker ikke tyveri i låst bil. Brukte ett halvt år på saksbehandling.
God kundeservice. Da det er første gangen som jeg har tatt i bruk forsikringen, så har jeg ingen andre kommentarer.
Har kun positive erfaringer med Fremtind Forsikring.