Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sendte skademelding på min sønns mobil på en mandag, fikk svar samme ettermiddag om at forsikringspengene til reparasjon skulle komme inn om 1-2. De kom inn dagen etter og mobilen ble reparert på 2 timer. Fantastisk😃
Imponerende at saken ble behandlet så raskt i disse corona-tider.
Det var lett å finne tlf nr til selskapet, saken ble fulgt opp av en bestemt person. Mail kom fortløpende, saken ble håndtert på en god måte.
Skadeoppgjør kjapt og enkelt av hyggelige kundebehandlere.
Selskapet oppfyller ikke de garantiene som de skriftlig oppga ved reise til DK mellom 12.03 -14.04.
Meldte inn skade en søndag, og mandag var utbetaling til min konto gjort.
Rask behandlingstid, måtte ringe dit for å få bedre kompensasjon. Veldig fornøyd.