Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fylte i skademelding. Men hadde uteblitt på skjema på nett hvilket land reisen gjaldt. Fikk hyggelig telefon fra en kunderådgiver og alt ordnet seg etter en kort telefonsamtale, så gikk det 5 min. Ny melding, beløpet var da satt inn på konto.
Betalte alltid, men når min mobil ble stjålet fikk ingen hjelp, fordi de mente at det er jeg selv som er ansvarlig at noen stjal mobilen min. Veldig tragisk situasjon når man trenger hjelp og får ingenting.
Reklamerer bra. Men trenger du hjelp. Er denne forsikringen håpløs å være forsikret i.
Enkelt og melde fra på nettsiden. Fikk raskt svar og god hjelp.
Rask saksbehandling, raskt oppgjør...
Imøtekommenhet og løsningsorientert. Mine forventninger ble oppfylt.
Har dessverre vært nødt til å benytte forsikringsordningen når det gjelder bilskade og avbestilling av reise. Selskapet har opptrådt profesjonelt.