Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ønsker svar på min skademelding. Dere må være litt mere konkret på hvordan det går med behandlingen av skademeldingen. Måtte avslutte ferien i Portugal med store utgifter uten at vi fikk beskjed at Norge hadde stengt samfunnet. Vi fikk 14 dager karantene da vi kom hjem. Vi hadde god forsikring gjennom dere men har ikke fått noe refundert. Det er over en måned siden vi kom hjem.
Vil beskrive de som seriøs og bra og viser respekt for mitt problem.
Generelt elendig saksbehandling og villedende informasjon. Eneste positive samtale med Fremtind, var da jeg kom i kontakt med en saksbehandler ved navn (anonymisert). Hun er en pryd for standen, og et eksempel til etterfølgelse for alle som har kundekontakt. 3-4måneders fram og tilbake med tull, ble avsluttet etter tre dager da hun kom inn i saken.
God kundebehandling, å det er bare å ringe, å dem er behjelpelig med det meste. Å helt greie priser.
Hurtig og faglig utført hver gang. Alltid løsningsorientert.
Profesjonell behandling av en ellers trist sak da min båt med helt ny motor ble knust i uværet natt til mandag. Takket være en meget seriøs og behagelig takstmann ble saken snudd til en positiv erfaring.
Det er enkel skademelding, med kort behandlingstid. Slipper masse telefoner og forklaringer.