Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De solgte oss en forsikring for Båt og motor. Vi var i god tro. Da vi fikk en motorskade, og kontaktet Fremtind, fortalte de oss at motoren ikke ble dekket. Dette hadde vi betalt premie for, men fikk overhodet ingen hjelp i en fortvilet situasjon. Vi holder nå på med å flytte alle våre forsikringer der til et annet selskap. Utrolig skuffende og elendig oppfølging.
Jeg fikk gode svar på alle mine spørsmål som jeg stilte.
Genereelt fornøyd, men det oppveier ikke skuffelsen av at dette kunne vært avklart for 3 måneder siden hvis jeg hadde fått rett informasjon på telefon før jeg meldte saken.
Det var bra måte å behandle saken. Det tok ikke langt å få svar fra dere.
Behandlingen var god, pandemien er tatt med i betrakningen.
Har ikke hatt et kundeforhold så lenge, så litt lite erfaring, men så lang veldig bra
Kunde gjennom Lo favør. Ingen som er billigere. Opplever rask og god hjelp.