Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skadet meg på hytta. Fikk rask tilbakemelding, oppgjør og god oppfølging av saken. Veldig fornøyd.
Måtte avbestille reisen få dager før avreise. Ingen problemer når dokumentasjon forelå. Oppgjør før ferien skulle vært avsluttet 👏
Alltid noe med små skrift man ikke har lest når msn har bruk for forsikringen.
Brann hjemme. Dårlig info, dårlig oppfølgning, dårlig oppfølgning fra innleide prosjektledere. Dårlig skadeoppgjør og ingen tilbakemeldinger selv om vi har etterlyst dette både muntlig og skriftlig. Ved klage blir denne ikke fulgt opp. Har forsøkt å komme i kontakt flere ganger uten at mine henvendelser besvares. Styr unna. har vært involvert i andre skadeoppgjør hvor selskapet virkelig stiller opp. Det er ikke tilfellet med Fremtind. Lang unna.
Rask å forståelsesfull behandling ,virker som veldig proffesjonell saksbehandler
Veldig greit å melde inn og fikk tilbakemelding hele veien
Jeg er utrolig frustrert og skuffet over hvordan dere håndterer vannskaden jeg har fått fra toalettet. Dere hevder at skaden ikke dekkes fordi badet skal være "utett." Hvordan kan dere påstå noe slikt? Jeg har aldri hatt noen indikasjon på at badet er utett, og plutselig oppstår en lekkasje fra avløpsrøret på toalettet. Ifølge rørleggeren må hele gulvet rives og tettes med membran, men dere nekter å dekke det. Når vi tegner forsikring, informerer dere aldri om slike detaljer, men er mer opptatt av å få premieinnbetalingene. Så fort en skade oppstår, kommer dere med tusenvis av unnskyldninger for å unngå å betale. Dette er den verste opplevelsen jeg noensinne har hatt med et forsikringsselskap.