Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er utrolig frustrert og skuffet over hvordan dere håndterer vannskaden jeg har fått fra toalettet. Dere hevder at skaden ikke dekkes fordi badet skal være "utett." Hvordan kan dere påstå noe slikt? Jeg har aldri hatt noen indikasjon på at badet er utett, og plutselig oppstår en lekkasje fra avløpsrøret på toalettet. Ifølge rørleggeren må hele gulvet rives og tettes med membran, men dere nekter å dekke det. Når vi tegner forsikring, informerer dere aldri om slike detaljer, men er mer opptatt av å få premieinnbetalingene. Så fort en skade oppstår, kommer dere med tusenvis av unnskyldninger for å unngå å betale. Dette er den verste opplevelsen jeg noensinne har hatt med et forsikringsselskap.
Meget godt fornøyd med oppfølging og økonomisk oppgjør.
Svært lite imøtekommende angående saksbehandlingen. Kommer ikke å anbefale dere
Veldig rask saksbehandlingstid. Gjør du alt som skal til online ( dokumentssjon etc) så er går alt av seg selv. Super fornøyd
Mitt fagforbund har dessverre avtale med Fremtind, et selskap jeg er svært misfornøyd med. De gir falsk trygghet og finner alltid smutthull til å slippe unna ansvar. Målsettingen med Fremtind er åpenbart å tjene mest mulig penger på forsikringsavtaler og gi avslag i flest mulig saker.
Uprofesjonelt, dårlig behandling, anbefaler ingen å benytte Fremtind. Ser kun egen vinning, ikke der for å hjelpe forsikringstaker.
Når man er en forsikringskunde med en god historikk, er det godt å kunne oppleve at en mindre skade fortsatt kan ordnes kun ved en enkel telefonsamtale.