Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Totalt missfornøyde Lang behandlingstid vanskeligt å få tak i rett person, mange forskjellige saksbehandlere
Effektivt og rask behandling av min sak. Oppvaskmaskin ble skadet og ødelagt med uhell hjemme hos oss Fikk full erstatning med innbo. Pengene kom på konto etter 2 dager.Anbefales meget.
Det var lett p melde skade, letr å fp snakke med saksbehandler.. kjempegreit
Har kun hatt kontakt med takstmann. Har ikke hatt kontakt eller ytelser fra forsikringsselskapet
Når den eneste gjenstanden jeg her med av reell verdi(pc) går istykker, får jeg ingenting tilbake på det. Da er hele meningen med forsikringen borte spør du meg.
Vi er tilfreds med at vi fikk rask tilbakemelding, når vi sendte inn skademelding. Samtidig fikk vi grei beskjed om adgangen til leiebil. Imidlertid synes vi det virker unødvendig å bringe inn annet selskap når bilen også forårsaket skade på en vindskie på hytteeiendommen.
**Min erfaring med Fremtind Forsikring** Jeg har vært kunde hos Fremtind Forsikring i over to år, og jeg har kun positive erfaringer å dele! Jeg har både husforsikring og innboforsikring gjennom dem. Det jeg setter mest pris på, er den enkle og brukervennlige nettsiden som gjør det lett å håndtere forsikringene mine. I tillegg har jeg hatt behov for kundeservice et par ganger, og hver gang har jeg blitt møtt av kunnskapsrike og vennlige ansatte som virkelig ønsker å hjelpe. De tok seg tid til å svare på alle spørsmålene mine, og jeg følte meg trygg i prosessen. En annen ting jeg verdsetter er at Fremtind gjør det enkelt å rapportere skader, og de har en rask behandlingstid som har gjort mine erfaringer enkle og problemfrie. Jeg anbefaler Fremtind Forsikring til alle jeg kjenner! De gir fantastisk service og gir absolutt mer verdi for pengene.