Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når den eneste gjenstanden jeg her med av reell verdi(pc) går istykker, får jeg ingenting tilbake på det. Da er hele meningen med forsikringen borte spør du meg.
Vi er tilfreds med at vi fikk rask tilbakemelding, når vi sendte inn skademelding. Samtidig fikk vi grei beskjed om adgangen til leiebil. Imidlertid synes vi det virker unødvendig å bringe inn annet selskap når bilen også forårsaket skade på en vindskie på hytteeiendommen.
**Min erfaring med Fremtind Forsikring** Jeg har vært kunde hos Fremtind Forsikring i over to år, og jeg har kun positive erfaringer å dele! Jeg har både husforsikring og innboforsikring gjennom dem. Det jeg setter mest pris på, er den enkle og brukervennlige nettsiden som gjør det lett å håndtere forsikringene mine. I tillegg har jeg hatt behov for kundeservice et par ganger, og hver gang har jeg blitt møtt av kunnskapsrike og vennlige ansatte som virkelig ønsker å hjelpe. De tok seg tid til å svare på alle spørsmålene mine, og jeg følte meg trygg i prosessen. En annen ting jeg verdsetter er at Fremtind gjør det enkelt å rapportere skader, og de har en rask behandlingstid som har gjort mine erfaringer enkle og problemfrie. Jeg anbefaler Fremtind Forsikring til alle jeg kjenner! De gir fantastisk service og gir absolutt mer verdi for pengene.
Telefonisk kontakt med god oppfølging, fikk all informasjon for utfylling på nett.
Det har aldri vært noe tull med Fremtind, har brukt dem i mange år og har hatt flere hendelser hvor jeg har måttet søke bistand og få hjelp. Har aldri blitt verken mistenkeliggjort eller blitt kverulert med og bare blitt møtt av hyggelige og hjelpsomme folk i telefonen - og takstmenn som har kommet. Jeg har aldri vært på tanken om å bytte selskap.
Sakene ble avvist pga saksbehandler benyttet google som informasjon. Dette er ikke grunnlag for å avvises én forsikring sak
Dere tar ikke hensyn om tilstanden til kundens tilstand. Når det gjeller å å gå de rette veiene.