Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask kundeservice God behandling og oppfølging underveis i saken Fikk melding under 1 dag etter at skaden var utbedret om at de hadde avsluttet saken og hvilke nye betingelser som gjaldt. Oversiktlig og fint
Saksbehandling som viser forståing for kunden sitt syn på saka.
Har bare en erfaring og den er dårlig. Er det slik at Fremtind skal kreve at jeg skal skrive så mye for å bli hært ?
Jeg blir alltid møtt av saksbehandlere som ser løsninger.
I vår husstand etter en omfattende vannskade som omfattet både husforsikring og kollektiv hjemforsikring iht til LO favør ordningen, var behandlingen iht til kollektiv hjemforsikringordningen god. Det kan ikke sies om kundebehandlingen og tilgjengeligheten av det som kom inn under husforsikringen. Dette var en skade som skjedde sommeren 2 021, og det var kort tid etter at selskapet hadde innledet fusjonen mellom Sparebank 1 forsikring og DNB. Vi møtte en kultur og service vi må karakteriseres som elendig, ansvarsfraskrivelse, utilgjengelighet. Vi er fire i husstanden som har fremtind som forsiringspartner og bytte av selskap ble diskutert. Vi følte at vi møtte en kultur som for oss var ukjent i forhold til det vi hadde vært vant til i mange tiår. Hos oss omtalte vi det som DNB kulturen. En upåklagelig service og oppfølging fra skadesaneringsfirmaet som raskt var på plass og fulgte oss opp, bøtet noe på forholdet. Etter hvert fikk vi saksbehandler i selskapet som var tilgjengelig og fulgte opp, men først etter at vi i flere uker med ørkenvandring, åpenbar innkompetanse etc. Det burde ikke være nødvendig å ha kompetanse til å prosedere rettigheter og elementære krav ril service. Vi har tillagt vår erfaring og kunnskap gjennom mange år med våårt forsikringsselskap fra den gangen det hette Samvirke, Vår bank og forsikring, Sparebank 1 forsikring vekt, når vi har valgt å fortsette kundeforholdt. For Fremrind bør man vektlegge å følge opp denne kulturen for fremtiden. Vi har tillit til at det vil være saken, og det er bakgrunn for at vi , vår husstand og omgangskrets fremdeles satser på Fremtind
Vært en profesjonell, enkel og rask behandling. Ikke minst trivelig kundebehandler, som jobber for deg som kunde, i din favør, så langt det er mulig.
Flink og hyggelig kundebehandler! Ordnet saken på dagen 👍🏼