Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Syns navnet er rart. Videre er egenandelene altfor høye, selv når jeg har de oppgraderte versjonene av reiseforsikring og innboforsikring. Ikke helt fornøyd. Ekstra teit at man må sende mobilen til ekstern reparasjon via Elkjøp og unnvære den i 5-7 dager når man ønsker å reparere. Går man på et storsenter i Oslo får man det fikset på under en time.
Dette gjelder forsåvidt begge selskaper som er involvert i saken. Saken står bom stille etter 5 mnd etter at jeg ble utsatt for en frontkollisjon. Ansvarshavende og dennes forsikringsselskap gjør ingenting for å avslutte Saken. Fremtind sitter bare og venter på svar som de ikke får. De har heller ikke opplyst meg om mine rettigheter og hva jeg har krav på, utenom dekning av lege utgifter. Jeg har ringt hver uke i starten, nå er jeg nede i hver andre uke. Gir snart opp. Jeg har også måttet ringe til motpartens selskap og til politiet. Det går mot et halvt år og ingen løsning/oppgjør. Nå blir det anmeldelser, advokat og aviser
Fremtind Forsikring er definitivt det beste forsikringsselskapet jeg har vært kunde hos så langt. Responstid, håndtering av saker, samt kundebehandling og kommunikasjon er på det høyeste mulige nivå! Prisene er også kompatible og vel...jeg er imponert! 10/10 poeng!
RaKt oppgjør og god service. Alt foregikk vi nettet, hadde ikke tlf kontakt.
God kundebehandling og bra oppfølging underveis. Jeg fikk den hjelpen jeg trengte.
Rask saksbehandling Fikk forklaring på beløpet vi fikk utbetalt først etter at vi hadde klaget.
Vi ble utsatt for en stor vannlekkasje og skadene på innbo og bygg var betydelige. Takstmann/saksbehandler fra Fremtid kom hjem til oss få timer etter at skaden inntraff. Vi ble møtt av en person som forstod vår vanskelig situasjon og var genuint opptatt av å hjelpe oss. Det gikk også svært kort tid til vi mottok oppgjøret. En utrolig god opplevelse i en kjedelig situasjon!