Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Personale var hjelpsom og saken var fort i gang i behandlet.
Nettside enkelt og greit. Rask behandling men fikk avslag dessverre.
Veldig fornøyd med Fremtind. Tror også de er veldig konkurransedyktige på pris.
Oppdaget at en stor fryser hadde sluttet å produsere kulde og 400 liter flott mat måtte kastes. .Ble møtt med høflig forståelse og fikk ikke følelse av å bli mistenkeliggjort for å jukse. Fryserhavari er en vond opplevelse, men saksbehandleren viste empati og forståelse. Oppgjøret gikk fort og greit.
Veldig god og hurtig hjelp.Ting gikk veldig fort.Litt vanskelig å finne rett skjema.
Dere er ikke flinke å følge kunden i perioden bilen er på reparasjon verksted og en annen anleding i min bil no 2 dere har ikke sagt no angå en som kjørte på min bil har ventet lenge nok mener jeg .
Bilen vår fikk lekkasje på hybridbatteriet. Det står tydelig at topp forsikringen dekker det inntil 250 000 km eller 10 år. Vi er godt innenfor denne rekkevidden. Verksted sender inn taksttrapport, mente at dette var ikke noe problem, dette ordner seg. Vi får avslag, uten at de forhørte seg nærmere ang skaden. Spurte ingenting i forveien, nada. Det var kun en konklusjon de trakk ved å skumlese rapporten og gjette hva som egentlig stod der. Vi reiser på verkstedet, tar en prat. Får god hjelp. Ringer så Fremtind igjen, og dama prøver virkelig å vri seg unna ved å bruke små detaljer. Feks gjorde hun om vannlekkasje-> fukt. Stod ingenting om fukt. Stod faktisk at kodene antydet vannlekasje,men batteriet må åpnes for å sjekke nærmere. Men dette er farlig så dette må andre med riktig utstyr gjøre. Vi kommer ikke til å gi oss, det er en grunn for at vi velger toppforsikring, år etter år (selv om vi aldri har hatt behov for det, før nå). Håper vedkommende våkner opp på rett bein imorgen, og er mer imøtekommende mot kundene sine.