Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt krøll da vi flyttet forsikringene fra meg til kona
Selskapets oppgjørskonsulenter gjennomfører dybde intervju.Som et utgangspunkt starter konsulenten med "blankt avslag". Minbn erf aring er knyttet til påført bilskade.I tillegg: Min erfaring er knyttet til å benytte forsikring i forbindelse en stjålet brille.Dybdeintervju skaper ubehag om mine bevegelser og hvem jeg omgås. Jeg har dokumentert kostnader.
Rask behandlingstid. Kunne velge mellom gratis leiebil eller penger tilbakebetalt som kompensasjon for leiebilen.
Meget god service og hyggelig kundebehandler anbefales
Ekstremt dårlig på oppfølging, og oppgjør etter skade er avhengig av hvilken saksbehandler du får.
Måten Fremtind behandler sine kunder på er meget seriøst og jeg har ikke noe negativt å si om måten jeg har blitt behandlet
Meldte saken digitalt,fikk informasjonen jeg trengte med engang.