Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget bra brukte 1 min på og få rekvisisjon for å få ordnet skaden. Så måtte jeg betale et mellomleggg. Ringte tilbake etter 30sek samtale tok d to døgn så sto mellomlegget på konto💯👌
Det var bare å ringe Fremtind og få hjelp på tlf. De ordnet opp så fort!
Alltid hjelp og gode løsningar. Saken som regel blir løyst på noken få dagar.
Meldte inn, og e-post to dager etter at jeg fikk erstatning
Ut fra omstendighetene fikk vi en grei løsning av vår sak.
Løser saker på en eksemplarisk måte. Har ikke noe mer å tillegge.
Skademeldingsskjemaet fungerer godt, og begrunnelsene dere gir for beslutningene er også klare. Jeg har imidlertid én erfaring nå med at et avslag jeg fikk rett og slett opplevdes som for raskt, og helt klart for lettvint. Konklusjonen som ble trukket, og begrunnelsen som ble gitt for avslaget sto dårlig til min forklaring og dokumentasjon.