Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig misfornøyd med Fremtind. Får ikke samme kundebehandler . Får heller ikke den hjelpen jeg forventer.
Hyggelig og lett forståelig .har hvert heldig , ikke mye skader.
Aldri opplevd slikt et selskap som skylder på kunden når innbrudd oppstår, - sitter i tlf i Oslo og skal avgjøre skader, advarer dere alle til å unngå dette useriøse selskapet med deres korrupte lederstil. De sprer dritt i systemet og ødelegger for deg på alle plan, - Stakkar dere som blir lurt av disse useriøse folkene, ikke si at dere ikke er advart !! Svindel selskap, og det skal bevises lett, sender useriøse folk flere mnd etterpå skadene, mistet bedrift og hard rammet privat! kunnskapsløse saksbehandlere.....gleder meg til rettsmøte!
Dårlig dekning ved skader Treg behandling Masse plunder når noe skjer Ikke noe billigere
Betryggende å få praktisk hjelp , bli veiledet via tlf, da mine datakunnskaper teknisk ikke har dugd tilstrekkelig for å fremme et forsikringskrav ..!
Kjapp og grei gjennomføring av oppgjøret! Fikk god veiledning av kunderådgiver i banken Jeg har ingen forslag til forbedringer!
Fremtid har gjennomført oppdraget som forventet. Jeg leverte inn Egenerklæring, men den er ikke en del av rapporten - ikke en del av første utkast til rapport. Det var et par skrivefeil i min egenerklæring, men det var ikke mulig å redigere denne og sende inn på ny.